Informační SMS

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Zrušené úřední hodiny na Oú Svídnice.
2
Zrušené úřední hodiny na Oú Svídnice.
3
Zrušené úřední hodiny na Oú Svídnice.
4
Zrušené úřední hodiny na Oú Svídnice.
5 6 7
8 9 10 11 12 13
Rezervace bývalé školy
14
15 16 17 18 19
Zrušené úřední hodiny na Oú Svídnice v pátek 19.7.2019
20
Rezervace bývalé školy.
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Popis úřadu

Popis úřadu

Obecní úřad

Ing. Tomáš Melč
starosta
tel. 724 157 629 
Mgr. Jana Novotná 
místostarosta
 
Renata Vávrová
účetní

 

František Strouhal
kronikář obce
 
Mgr. Miroslav Beránek
pověřenec pro ochranu osobních údajů
e-mail: podpora@r36.cz
 

Úřední hodiny

Pondělí
7:30 - 13:30
Úterý
11:00 - 17:00
(starosta 15:00-17:00)
Středa
7:30 - 13:30
Čtvrtek
7:30 - 13:30
Pátek 7:30 - 13:30

Zastupitelstvo

Ing. Tomáš Melč Nezávislí
Mgr. Jana Novotná Nezávislí
Martin Janeček Nezávislí
Lukáš Trojan Nezávislí
Tomáš Jedlička Nezávislí
Bc. Tomáš Kučera Nezávislí
Roman Mrkvička Nezávislí

VÝBORY A KOMISE OÚ

Obecní úřad Svídnice má zřízeny dle § 117 odst. 2 zákona  č. 128/2000 Sb., o-obcích (obecních zřízeních) dva výbory a to finanční výbor a kontrolní výbor. Předsedou výboruje vždy člen zastupitelstva. Počet členů je vždy lichý, nejméně tříčlenný. Dále je zřízena komise majetková. Níže se zmíníme o jejich činnosti.

Finanční výbor

  • předseda: Bc. Kučera Tomáš
  • členové: RNDr. Dosoudilová Jitka, Poučová Věra
Náplní práce tohoto výboru je provádět úkoly, kterým jej pověří zastupitelstvo. Dále provádí kontrolu hospodaření s majetkem a finančními prostředky obce. Ze své činnosti se výbor odpovídá zastupitelstvu obce.

Kontrolní výbor

  • předseda: Jedlička Tomáš
  • členové: Mgr. Jedličková Monika, Sedláková Renata
Náplní práce tohoto výboruje kontrolovat plnění usnesení zastupitelstva obce, kontroluje dodržování právních předpisů ostatními výbory a obecním úřadem na úseku samostatné působnosti, plní další kontrolní úkoly, jimiž jej pověřilo zastupitelstvo obce.

Majetková komise

  • předseda: Trojan Lukáš 
  • členové: Kožíšek Jan, Tomášek Martin
Náplní práce této komise je evidence závad, předkládání návrhů a zajištění dohledu při údržbě nemovitého majetku ve vlastnictví obce. Dále se komise aktivně účastní územního plánování v katastru naší obce a také provádí drobnou údržbu majetku obce. Své návrhy předkládá zastupitelstvu obce.

Sbor pro občanské záležitosti (SPOZ)

Členové:
Mgr. Jana Novotná, Věra Poučová, Blanka Kučerová, Ing. Margita Lupoměská

Náplní práce této komise je zajišťovat akce související s kulturním a společenským životem naší obce a to např. vítání nových občánků do života, předávání dárkových balíčků u příležitosti životního jubilea (v 60, 70, 80, 90 a 100 letech), pořádání zájezdů do divadel a muzikálů a výletů u příležitosti dětského dne. Na tuto činnost částečně přispívá obec a částečně si náklady hradí občané. Komise také připravuje a vydává Zpravodaj obce.