Informační SMS

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1 2 3
4 5
Hlášení místního rozhlasu 5.3.2024
6 7 8 9 10
11 12
Hlášení místního rozhlasu 12.3.2024
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
Rezervace bývalé školy
Svoz nebezpečného odpadu
24
25 26 27 28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Popis úřadu

Popis úřadu

Obecní úřad

Ing. Tomáš Melč
starosta
tel. +420 724 157 629
Mgr. Jana Novotná 
místostarosta
 
Ing. Martina Bendová
účetní
tel. +420 469 670 287
Mgr. Jana Novotná
kronikář obce
 
Mgr. Miroslav Beránek
pověřenec pro ochranu osobních údajů
 

Úřední hodiny

Pondělí
8:00 - 14:00
Úterý
11:00 - 17:00
(starosta 15:00-17:00)
Středa
8:00 - 14:00
Čtvrtek 8:00 - 14:00
Pátek 8:00 - 14:00

Zastupitelstvo

Ing. Tomáš Melč Nezávislí
Mgr. Jana Novotná Nezávislí
Libor Sokol Nezávislí
Lukáš Trojan Nezávislí
Tomáš Jedlička Nezávislí
Bc. Tomáš Kučera Nezávislí
Roman Mrkvička, DiS. Nezávislí

VÝBORY A KOMISE OÚ

Obecní úřad Svídnice má zřízeny dle § 117 odst. 2 zákona  č. 128/2000 Sb., o-obcích (obecních zřízeních) dva výbory a to finanční výbor a kontrolní výbor. Předsedou výboruje vždy člen zastupitelstva. Počet členů je vždy lichý, nejméně tříčlenný. Dále je zřízena komise majetková. Níže se zmíníme o jejich činnosti.

Finanční výbor

  • předseda: Bc. Kučera Tomáš
  • členové: Věra Poučová, RNDr. Jitka Dosoudilová
Náplní práce tohoto výboru je provádět úkoly, kterým jej pověří zastupitelstvo. Dále provádí kontrolu hospodaření s majetkem a finančními prostředky obce. Ze své činnosti se výbor odpovídá zastupitelstvu obce.

Kontrolní výbor

  • předseda: Jedlička Tomáš
  • členové: Mgr. Monika Jedličková, Renata Sedláková
Náplní práce tohoto výboruje kontrolovat plnění usnesení zastupitelstva obce, kontroluje dodržování právních předpisů ostatními výbory a obecním úřadem na úseku samostatné působnosti, plní další kontrolní úkoly, jimiž jej pověřilo zastupitelstvo obce.

Majetková komise

  • předseda: Trojan Lukáš 
  • členové: Martin Tomášek, Jan Kožíšek
Náplní práce této komise je evidence závad, předkládání návrhů a zajištění dohledu při údržbě nemovitého majetku ve vlastnictví obce. Dále se komise aktivně účastní územního plánování v katastru naší obce a také provádí drobnou údržbu majetku obce. Své návrhy předkládá zastupitelstvu obce.

Sbor pro občanské záležitosti (SPOZ)

Členové:
Mgr. Jana Novotná, Věra Poučová, Blanka Kučerová, Ing. Margita Lupoměská

Náplní práce této komise je zajišťovat akce související s kulturním a společenským životem naší obce a to např. vítání nových občánků do života, předávání dárkových balíčků u příležitosti životního jubilea (v 60, 70, 80, 90 a 100 letech), pořádání zájezdů do divadel a muzikálů a výletů u příležitosti dětského dne. Na tuto činnost částečně přispívá obec a částečně si náklady hradí občané.