Informační SMS

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Zrušené úřední hodiny na Oú Svídnice.
2
Zrušené úřední hodiny na Oú Svídnice.
3
Zrušené úřední hodiny na Oú Svídnice.
4
Zrušené úřední hodiny na Oú Svídnice.
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
Zrušené úřední hodiny na Oú Svídnice v pátek 19.7.2019
20 21
22 23
Hlášení místního rozhlasu 23.7.2019.
24 25 26 27
Fotbalové utkání - muži.
Pouťová zábava na hřišti.
28
29 30 31 1 2 3 4
Fotbalové utkání - muži.
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Popis úřadu

Popis úřadu

Obecní úřad

Ing. Tomáš Melč
starosta
tel. +420 724 157 629
Mgr. Jana Novotná 
místostarosta
 
Ing. Martina Bendová
účetní
tel. +420 469 670 287
Mgr. Jana Novotná
kronikář obce
 
Mgr. Miroslav Beránek
pověřenec pro ochranu osobních údajů
 

Úřední hodiny

Pondělí
8:00 - 14:00
Úterý
11:00 - 17:00
(starosta 15:00-17:00)
Středa
8:00 - 14:00
Čtvrtek 8:00 - 14:00
Pátek 8:00 - 14:00

Zastupitelstvo

Ing. Tomáš Melč Nezávislí
Mgr. Jana Novotná Nezávislí
Libor Sokol Nezávislí
Lukáš Trojan Nezávislí
Tomáš Jedlička Nezávislí
Bc. Tomáš Kučera Nezávislí
Roman Mrkvička, DiS. Nezávislí

VÝBORY A KOMISE OÚ

Obecní úřad Svídnice má zřízeny dle § 117 odst. 2 zákona  č. 128/2000 Sb., o-obcích (obecních zřízeních) dva výbory a to finanční výbor a kontrolní výbor. Předsedou výboruje vždy člen zastupitelstva. Počet členů je vždy lichý, nejméně tříčlenný. Dále je zřízena komise majetková. Níže se zmíníme o jejich činnosti.

Finanční výbor

  • předseda: Bc. Kučera Tomáš
  • členové: Věra Poučová, RNDr. Jitka Dosoudilová
Náplní práce tohoto výboru je provádět úkoly, kterým jej pověří zastupitelstvo. Dále provádí kontrolu hospodaření s majetkem a finančními prostředky obce. Ze své činnosti se výbor odpovídá zastupitelstvu obce.

Kontrolní výbor

  • předseda: Jedlička Tomáš
  • členové: Mgr. Monika Jedličková, Renata Sedláková
Náplní práce tohoto výboruje kontrolovat plnění usnesení zastupitelstva obce, kontroluje dodržování právních předpisů ostatními výbory a obecním úřadem na úseku samostatné působnosti, plní další kontrolní úkoly, jimiž jej pověřilo zastupitelstvo obce.

Majetková komise

  • předseda: Trojan Lukáš 
  • členové: Martin Tomášek, Jan Kožíšek
Náplní práce této komise je evidence závad, předkládání návrhů a zajištění dohledu při údržbě nemovitého majetku ve vlastnictví obce. Dále se komise aktivně účastní územního plánování v katastru naší obce a také provádí drobnou údržbu majetku obce. Své návrhy předkládá zastupitelstvu obce.

Sbor pro občanské záležitosti (SPOZ)

Členové:
Mgr. Jana Novotná, Věra Poučová, Blanka Kučerová, Ing. Margita Lupoměská

Náplní práce této komise je zajišťovat akce související s kulturním a společenským životem naší obce a to např. vítání nových občánků do života, předávání dárkových balíčků u příležitosti životního jubilea (v 60, 70, 80, 90 a 100 letech), pořádání zájezdů do divadel a muzikálů a výletů u příležitosti dětského dne. Na tuto činnost částečně přispívá obec a částečně si náklady hradí občané.