Informační SMS

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Oznámení občanům - přistavení velkoobjemových kontejnerů na bio odpad ze zahrádek
2 3 4 5
Rezervace bývalé školy
6 7
8 9
Hlášení místního rozhlasu 9.11.2021
10 11
Hlášení místního rozhlasu 11.11.2021
12
Rezervace bývalé školy - schůze spolku Rybník v Lukách
13 14
Derniéra hry Dobytí severního pólu - bývalá škola Svídnice - ZRUŠENO
15 16
Hlášení místního rozhlasu 16.11.2021
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Popis úřadu

Popis úřadu

Obecní úřad

Ing. Tomáš Melč
starosta
tel. +420 724 157 629
Mgr. Jana Novotná 
místostarosta
 
Ing. Martina Bendová
účetní
tel. +420 469 670 287
Mgr. Jana Novotná
kronikář obce
 
Mgr. Miroslav Beránek
pověřenec pro ochranu osobních údajů
 

Úřední hodiny

Pondělí
8:00 - 14:00
Úterý
11:00 - 17:00
(starosta 15:00-17:00)
Středa
8:00 - 14:00
Čtvrtek 8:00 - 14:00
Pátek 8:00 - 14:00

Zastupitelstvo

Ing. Tomáš Melč Nezávislí
Mgr. Jana Novotná Nezávislí
Libor Sokol Nezávislí
Lukáš Trojan Nezávislí
Tomáš Jedlička Nezávislí
Bc. Tomáš Kučera Nezávislí
Roman Mrkvička, DiS. Nezávislí

VÝBORY A KOMISE OÚ

Obecní úřad Svídnice má zřízeny dle § 117 odst. 2 zákona  č. 128/2000 Sb., o-obcích (obecních zřízeních) dva výbory a to finanční výbor a kontrolní výbor. Předsedou výboruje vždy člen zastupitelstva. Počet členů je vždy lichý, nejméně tříčlenný. Dále je zřízena komise majetková. Níže se zmíníme o jejich činnosti.

Finanční výbor

  • předseda: Bc. Kučera Tomáš
  • členové: Věra Poučová, RNDr. Jitka Dosoudilová
Náplní práce tohoto výboru je provádět úkoly, kterým jej pověří zastupitelstvo. Dále provádí kontrolu hospodaření s majetkem a finančními prostředky obce. Ze své činnosti se výbor odpovídá zastupitelstvu obce.

Kontrolní výbor

  • předseda: Jedlička Tomáš
  • členové: Mgr. Monika Jedličková, Renata Sedláková
Náplní práce tohoto výboruje kontrolovat plnění usnesení zastupitelstva obce, kontroluje dodržování právních předpisů ostatními výbory a obecním úřadem na úseku samostatné působnosti, plní další kontrolní úkoly, jimiž jej pověřilo zastupitelstvo obce.

Majetková komise

  • předseda: Trojan Lukáš 
  • členové: Martin Tomášek, Jan Kožíšek
Náplní práce této komise je evidence závad, předkládání návrhů a zajištění dohledu při údržbě nemovitého majetku ve vlastnictví obce. Dále se komise aktivně účastní územního plánování v katastru naší obce a také provádí drobnou údržbu majetku obce. Své návrhy předkládá zastupitelstvu obce.

Sbor pro občanské záležitosti (SPOZ)

Členové:
Mgr. Jana Novotná, Věra Poučová, Blanka Kučerová, Ing. Margita Lupoměská

Náplní práce této komise je zajišťovat akce související s kulturním a společenským životem naší obce a to např. vítání nových občánků do života, předávání dárkových balíčků u příležitosti životního jubilea (v 60, 70, 80, 90 a 100 letech), pořádání zájezdů do divadel a muzikálů a výletů u příležitosti dětského dne. Na tuto činnost částečně přispívá obec a částečně si náklady hradí občané.