Informační SMS

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30
Hlášení místního rozhlasu 30.8.2022
31
Prodej pstruhů
1 2 3
Svoz velkoobjemového a nebezpečného odpadu
4
5 6
Průjezd na Práčově a ke hřbitovu.
Hlášení místního rozhlasu 6.9.2022
7 8
Hlášení místního rozhlasu 8.9.2022
9 10 11
12 13
Hlášení místního rozhlasu 13.9.2022
14 15 16 17
Rybník v Lukách - pozvánka "Chyť si svého kapra" dne 17.9.2022
Oblastní charita Chrudim - pozvánka na rodinnou pohádku
18
19 20
Hlášení místního rozhlasu 20.9.2022
21
Přerušení dodávky elektrické energie
22 23
Rezervace bývalé školy
24
Posvícenské posezení
25
26
Zrušené úřední hodiny na Oú Svídnice.
27
Zrušené úřední hodiny na Oú Svídnice.
Hlášení místního rozhlasu 27.9.2022.
28 29 30 1
Spolek Rybník v Lukách, z.s. - brigáda členů
2
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání. Formuláře

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách.

     
  2. Telefonické podání+420 469 670 287
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ou.svidnice@worldonline.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Svídnice, Svídnice 99, 538 24 Svídnice u Chrudimě

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách.

Telefonické podání: +420 469 670 287
Poštou na adresu: Obecní úřad Svídnice, Svídnice 99, 538 24 Svídnice u Chrudimě
Elektronicky na e-mail: ou.svidnice@worldonline.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 2pua5gx
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřad
  • Poštou na adresu Obecní úřad Svídnice, Svídnice 99, 538 24 Svídnice u Chrudimě
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

50 Kč

kopírování za úplatu: formát A4 jednostranně 

2 Kč

kopírování za úplatu: formát A4 oboustranně

3 Kč

kopírování za úplatu: formát A3 jednostranně

   3 Kč

kopírování za úplatu: formát A3 oboustranně

5 Kč

vidimace a legalizace (ověřování podpisů a listin)

dle zákona

poštovné a jiné poplatky (1 ks) 

   32 Kč

telefonní spojení (mobilní sítě 1 minuta) 

 12 Kč

telefonní spojení (pevná linka 1 minuta)

10 Kč

Formuláře

další formuláře naleznete pod tímto odkazem: formuláře pro státní správu

Formuláře obecního úřadu