Obec umožňuje pronájem nebytových prostor, které čítají společenskou místnost, sociální zařízení, kuchyň v přízemí a venkovní zázemí v budově bývalé školy občanům Svídnice a Práčova na pořádání společenských akcí (např. sňatků, oslav životních jubileí, podnikových večírků apod.).
Správce školy předává a při ukončení akce přebírá prostory škol. Zejména má za úkol zkontrolovat, zda nevznikla na objektu, jeho zařízení, vybavení a pozemku škoda, kterou je povinen bezodkladně nahlásit pronajímateli. Zároveň má za úkol spravovat školu po stránce údržby a udržování pořádku v jejích prostorách a okolí.
Podmínky užívání
Pronajímá se pouze přízemí objektu - viz výše.
S účinností od 1.1.2018 byla cena za pronájem stanovena ZO dne 20.6.2017 U 21/2017:
květen - září 2 000,- Kč/den; říjen - duben 3 000,- Kč/den
Poplatek je stanoven za den, myšleno 1 akci. Vyzvednutí a vrácení klíčů se do dne (akce) nezapočítávají, tedy poplatek se NESČÍTÁ se dnem, kdy dojde k vyzvednutí klíčů ani se dnem kdy dojde k jejich vrácení! !!
Klíče od objektu si je možno vyzvednout den předem v dohodnutý čas se správcem. Po akci správce přebere objekt následující den a nájemce odevzdá klíče, nejpozději však do 12,00 hodin, popřípadě v jinou sjednanou hodinu.
Ve smluvní ceně jsou již zahrnuty veškeré náklady na pronájem, spotřebované energie a poplatky.
Podmínky pronájmu jsou zajišťovány smluvně. Jedná se zejména o vymezení práv a povinností ze strany pronajímatele (obce) a nájemce (občana) v případně vzniklé škody na objektu, jeho zařízení, vybavení a přilehlém pozemku.
Pronájem objektu neumožňuje veřejnou produkci hudby. V celém objektu, včetně prostranství před objektem, platí zákaz kouření. Úklid po sjednaném pronájmu zajistí nájemce. Pronajímatel zajišťuje údržbu objektu, jeho zařízení a vybavení tak, aby byl schopen bezpečného provozu dle zákonů a v bezpečném stavu tak, aby nájemci nebyla způsobena škoda.
Po celou dobu platnosti smlouvy o pronájmu se nájemce zříká pronajímat objekt třetím osobám, pokud se strany písemně nedohodnou jinak!!
Nájemce zodpovídá za:
- zákaz pobytu zvířat v objektu
- pořádek v budově i okolí, zařízení a vybavení objektu
- klid v okolí objektu po 22 hodině (uzavření oken a dveří směrem do obce a k antukovému hřišti)
Pokud nebudou dodržena výše uvedená pravidla za která nájemce zodpovídá, neumožní obec opakované půjčení objektu.
Povinností nájemce je třídit odpad. U budovy školy je umístěna popelnice, kontejnery na plast, sklo a papír jsou umístěny u prodejny Jednoty, v „dolní“ Svídnici nebo na Práčově.
Termín je možné zamluvit vyplněním rezervačního formuláře v úředních hodinách na OÚ Svídnice.
Upozornění - pokud si občan rezervuje více termínů s tím, že ho později upřesní, je nutné aby tak učinil nejdéle do týdne. Neučiní-li tak, budou termíny automaticky zrušeny a poskytnuty k možné rezervaci dalším občanům, kteří o ně projeví zájem!
V případě odřeknutí sjednaného pronájmu v době kratší než 14 dní před sjednaným termínem se nájemce zavazuje uhradit 1/3 smluvní ceny, objekt v tomto případě zůstává k dispozici pronajímateli.
Před předáním objektu nájemci, je nutné uhradit poplatek nejpozději 7 pracovních dnů před zahájením sjednaného pronájmu.
Zamluvený termín | Nájemce |
---|---|
21.9.2024 | Víšek P., Svídnice č.p. 85 |
5.10.2024 | Dibelková B., Svídnice č.p. 82 |
12.10.2024 | Šulaj A., Svídnice č.p. 48 |
19.10.2024 | Kučerová E., Svídnice č.p. 37 |
26.10.2024 | Fuxa P., Svídnice č.p. 79 |
1.11.2024 | Jedlička T., Svídnice č.p. 7 |
9.11.2024 | Svídnický extrém |
15.11.2024 | Šimek M., Svídnice č.p. 145 |
22.11.2024 | SDH Svídnice |
6.12.2024 | zastupitelstvo obce |
14.12.2024 | Netolický M., Svídnice č.p. 132 |
Aktualizováno 10. 9. 2024
Smlouva o pronájmu budovy bývalé školy s účinností od 24. 2. 2019.
Tel./fax469 670 287
E-mailou.svidnice@worldonline.cz
Úřední hodiny
Po | 8:00 | - | 14:00 |
Út | 11:00 | - | 17:00 (starosta 15:00-17:00) |
St | 8:00 | - | 14:00 |
Čt | 8:00 | - | 14:00 |
Pá | 8:00 | - | 14:00 |
Pošta - Otvírací doba